Ciele kurzu
Účastníci po absolvovaní kurzu budú:
- poznať princípy organizovania efektívnej porady a pracovných stretnutí
- vedieť plánovať, riadiť a viesť efektívne porady a pracovné stretnutia
- poznať zásady prípravy prezentácie a vedieť pripraviť prezentáciu
- vedieť riadiť interakciu na pracovných stretnutiach a poradách
Obsah kurzu
-
Riadenie a vedenie porád a pracovných stretnutí ako manažérska aktivita
-
Typy porád, roly účastníkov stretnutí a porád
-
Plánovanie a príprava porád a pracovných stretnutí
-
Prezentácia na porade, pracovnom stretnutí
-
Príprava prezentácie, vizuálna podpora
-
Etika a kultúra rečového prejavu, zvuková stránka reči, štýl reči, verbálna pohotovosť a reč tela pri prezentácii
-
Vedenie diskusie, otázky v diskusii, formulovanie záverov
-
Riadenie interaktivity na pracovných stretnutiach
-
Moderovanie mítingov a porád – úloha moderátora
-
Argumentácia na poradách a mítingoch, argumentačné techniky
-
Analýza príkladov z praxe účastníkov
-
Riešenie prípadových štúdií a modelových situácií, spätá väzba
Rozsah kurzu
2 dni + 1 deň